Repetitio pas mater..

Ponukan informacijom da su se u Ubijsesoftu ugledali na Witchera pri izradi novog Creeda, odlučio sam istome dati šansu. Geralt u Egiptu, da vidimo i to čudo. Stavljeni ste u ulogu Bayeka, koji je meni iznimno simpatičan i drag lik. Bayek je Medjay (Protector, a što drugo), otac, muž i usput assasino. Radnja se odvija u Egiptu, te kroz priču upoznajemo povijesne likove tog vremena. Kleopatra, Cezar, Brut…

Bayek baja

Priča je ok, pa kako kome sjedne. Osim dijela s Animusom koji je totalni promašaj po meni, osim u svrhu produljivanja same igre. Većinom igrate kao Bayek, a na trenutke kao njegova ljepša polovica Aya (Amunet).

Cleo..

Ova igra je gemišt svega i svačega. Na trenutke nisam bio siguran jel igram Shadow of Mordor, Far Cry iz trećeg lica, Witchera, Hitmana… Ali to ne uzimam za zlo. Budući da je ovo još jedan port s konzola isto se vidi u svim segmentima. Za početak bih svima preporučio gamepad jer ovo je katastrofa s mišem i tipkovnicom. Nadalje, neopravdani hardverski zahtjevi zbog katastrofalne optimizacije. Cijelu igru sam prošao na rezoluciji od 1440p i medium postavkama, jer je trzanje bilo katastrofalno. Posebice u zatvorenim prostorima, a ne obratno. Tek na kraju sam probao i FullHD gdje je situacija bolja. Definitivno ne izgleda tako dobro da bi tuklo po hardveru kao da vrtim 2 Witchera u isto vrijeme. Čak ni dizanjem proca na 5,0GHz nisam vidio nikakav benefit. Jezgre su kontinuirano zakucane na 80%. Katastrofa.

Prisilni OC..

Osim upitnika razbacanih posvuda, ovo nema veze s Witcherom. Questovi su tak-tak, ni blizu Witcheru. Sada dolazamio do najvećeg problema. A to je umjetno produljivanje gameplaya. Osim penjanja po towerima kao i u Far Cry serijalu, postoji i izviđanje sa vjernom pratiteljicom koja se odaziva na ime Senu. Idete za quest markerom i kad dođete na par metara od istog, on nestane i morate zvati ptičicu da sve skenirate. Unatoč tome što ste na par metara od istog. Zna biti zgodno kao i u Far Cry da označite neprijatelje, ali s vremenom postane naporno. Ali tek onda kreće debilana. Svaki quest počinje tako što nepotrebno trčkarate okolo naokolo za nekim, umjesto da krenete riješavati quest. Kad konačno krenete u nekakav neprijateljski kamp, onda dobijete još da ubijete zapovjednika, dva zamjenika, pa nađite još sve lootove, pa oslobodite pokret otpora… Kad sve to riješite, oslobodite osobu koja vam je quest. E kad to riješite, onda tu istu personu morate nositi još okolo nakolo jer nitko ne može sam hodati. Pa je onda spustite pa pričajte pa je tek onda gotovo.

Simulacija skladištarenja, pola igre morati nekog nositi, ili morate pratiti ovamo onamo. Waste of time.

Koliko je Ubijsesoft dosljedan u tome evo 2 meni najdraža primjera:
Sobek child je božanstvo koje oslobađate. Radi se o albino krokogatoru veličine kamiona. Nakon što ga oslobodite, siroti kamion amfibija ne zna sam doći do vode pa i njega morate pratiti. Zbog svoje veličine isti zapinje za sve živo, pa to traje i traje… Siroti krokać bez vas nikada ne bi došao do vode. Drugi ogledni primjer je quest gdje pomažete liku i njegovoj ekipi da oslobodi oca. Unatoč tome što questgiver stoji pola metra od vas sa ekipom, naravno da morate naprtiti nejgovog oca na leđa i nositi ga jedno 2 km na sigurno.
Tako to ide od početka do kraja…

Tu je voda, blizu..

The Hidden Ones je nešto bolji, ali u principu i dalje sve na isti kalup. Crafting i leveliranje su tipični za Ubijsesoft i služe svrsi. Oružja ima napretek. Meni je osobno spear (koplje) bio najbolji izbor te se nisam odvajao od istog do kraja igre. Posebno kad ste na konju (ili devi), jako efektno. Gameplay je manje više u redu.

DETALJI:
Izdavač: UBISOFT
Datum: 27. listopada 2017.